Skip to content

Conversie Optimalisatie (CRO)

  • CRO certified trainers bij Competence Factory
  • Beoordeeld met een 9,3
  • Google Certified Partner

Meer online resultaat met hetzelfde budget?

Wel eens een heat-map gemaakt van jouw webshop?AB-testen gedaan? Growth-hacking.

Door inzicht te creëren in de beschikbare data zorgen wij ervoor dat je meer opbrengst haalt uit hetzelfde marketingbudget.

We maken gebruik van de meest geavanceerde tools en gaan op zoek naar kansen en verbeterpunten. Waar loopt een bezoeker vast, waarom en hoe kunnen we dit verbeteren?

Het doel: meer bestellingen, meer leads, meer klanten, een hoger rendement.

Waarom conversie optimalisatie toepassen?

  • Het doel: meer bestellingen, meer leads, meer klanten, een hoger rendement.
  • Online zichtbaarheid en naamsbekendheid vergroten
  • Data-gedreven verbeteringen doorvoeren
  • Verbeter de gebruikerservaring
  • Meer leads, meer conversies, meer klanten
Dion Thomas

Dion Thomas

CFO Drone Flight Academy

Door inzicht te krijgen via realtime dashboards heb ik controle over de online marketing activiteiten. Ik kan precies zien waar kansen liggen en gevaren dreigen. Converseon heeft dit voor ons vanaf de start inzichtelijk gemaakt.

Maak gebruik van neuromarketing voor meer conversies

Ben je bekend met de beïnvloedingstechnieken van Robert Cialdini? Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan Arizona State University en geldt wereldwijd als dé autoriteit op het gebied van beïnvloeding. In 1984 schreef hij het boek ‘Influence: The Psychology of Persuasion’ waarin hij 6 beïnvloedingsprincipes beschreef. Inmiddels zijn het er 7.

De principes zijn erop gebaseerd dat mensen onbewust beïnvloed worden en keuzes maken. Handig om toe te passen in neuromarketing. Wij gebruiken ze om de conversies op jouw website te verhoge

  1. Wederkerigheid: Relevante informatie, checklists of downloads
  2. Commitment en consistentie: lees hier meer over Conversie Optimalisatie
  3. Sociale bewijskracht: deze klanten gingen u voor…
  4. Sympathie: Onze unieke ASAP-werkwijze, meer weten? Over ons?
  5. Autoriteit: ‘Als hij het zegt, zal het wel zo zijn’, Huib van Santen, voorzitter van de VAZO. | Google Certified Partner
  6. Schaarste: Maak gebruik van ‘mis-taal’: Mis geen klanten met je websitebezoekers
  7. Unity: Creëer eenheid: ‘Converseon creëert realtime inzicht samen met jou’
conversie-optimalisatie-voor-na
ASAP Methode

ONZE WERKWIJZE: A.S.A.P.

Wij zijn Converseon. Het is onze drijfveer om onze opdrachtgevers winstgevend te laten zijn. Met online marketing als belangrijkste middel zorgen wij voor resultaat. Van online leads naar business. Wij zorgen voor conversie met onze bewezen methode: A.S.A.P.

1
2
3
Analyse & Strategie
✔ Conversie-analyse door Campagne Managers!
✔ Website analyse (On-page & off-page)
✔ Doelgroeponderzoek
✔ See-Think-Do-Act-Care campagnestrategie opzetten.
Actieplan opzetten
✔ SMART KPI’s bepalen
✔ Configuratie van systemen
✔ Conversie-optimalisatie
✔ Meten van transacties
✔ Zorgen voor conversiedoelen
✔ Transparante werkwijze
Plan uitvoeren
✔ Continu ontwikkelen
✔ Maandelijkse rapportage
✔ Datagedreven verbeteringen
✔ Transparante werkwijze
✔ Sturen op rendement
✔ Heldere communicatie

WERK WAAR WIJ TROTS OP ZIJN:

Marlon Augustijn, Ux-Designer

Marlon Augustijn, Ux-Designer

Conversie Optimalisatie is één van onze speerpunten en zit niet voor niets in onze naam! Voor het uitvoeren van CRO-activiteiten hanteren we onze bewezen ASAP-methode om te komen tot resultaat. Continu in ontwikkeling, transparant en resultaat gedreven.

Aan de slag met Conversie Optimalisatie?