Skip to content

Inhouse Meet & Greet: Roy de Meij!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp

Leer de knappe koppen van Converseon kennen met onze inhouse meet & greet! Deze maand zitten we om de tafel met Roy de Meij, die sinds deze maand een jaar bij ons in dienst is. 

Roy, je bent een jaar bij ons in dienst – gefeliciteerd! Hoog tijd om meer over je te weten te komen. Vertel, wie ben je en wat is je achtergrond?

“Hi! Ik ben Roy de Meij, Campagne Manager bij Converseon. Ik woon in het prachtige Weesp. Na mijn studie Commerciële Economie – Sportmarketing aan de HES, heb ik in verschillende rollen binnen het Bevolkingsonderzoek gewerkt. Ik was voornamelijk werkzaam op de Servicedesk waar ik mijn collega’s hielp met allerlei ICT-problemen. 

De ontwikkeling en groei van de (online)marketing-branche heeft mij altijd blijven interesseren. Toen Arjen en Daan op zoek waren naar versterking voor Converseon heb ik daar dus niet lang over na hoeven denken 😉.”

Wat vind je het leukste aan werken bij Converseon? 

“Ik vind het heel erg leuk om met een grote diversiteit aan klanten te werken. Wij hebben klanten in zoveel verschillende branches; van drones(-opleidingen) tot kredietbeheer, en van fysiotherapie tot feest- en partyverhuur.

Daarnaast vind ik de afwisseling tussen werken aan vraagstukken van klanten op kantoor en het bezoeken van klanten ook erg prettig.”

Wat is jouw rol binnen Converseon?

Ik vul de rol in van Campagne Manager. Dat betekent dat mijn voornaamste werkzaamheden liggen in de inrichting  en optimalisatie van zoekmachine- en social media advertenties. Ook ben ik veel bezig met het bouwen, optimaliseren en beheren van websites.” 

Welke waarde voeg je toe voor klanten?

“Al mijn werkzaamheden zijn bedoeld om onze klanten beter te laten presteren in online marketing. Daarom ben ik dagelijks bezig met de analyse van de data van klanten; 

  • Hoe hebben de advertenties gepresteerd? 
  • Waar liggen kansen die we kunnen benutten? 
  • Kunnen we uitbreiden? 
  • Als we het budget verhogen, blijft de ROAS dan gelijk? 
  • Kunnen we andere kanalen inzetten? 

Dit is een continu proces. Door steeds processen te optimaliseren en prestaties te verbeteren probeer ik het best mogelijke resultaat voor de klant te realiseren.

Waar zie je jezelf over 5 jaar?
“Dat vind ik een lastige vraag! Ik ben niet iemand die op het heden vooruit loopt. Maar, als ik ergens voor mag tekenen dan hoop ik over 5 jaar bij een groter, bekender en toonaangevend Converseon te werken.
 
Als ik het echt groots zie dan hebben we tegen die tijd wellicht enkele buitenlandse en internationale klanten aan ons weten te binden.”

No comment yet, add your voice below!


Laat hieronder je reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

5 × vijf =