Skip to content

Marketing Automation & E-Mail Marketing

  • Certified trainers by Competence Factory
  • Beoordeeld met een 9,3
  • +10 jaar ervaring

E-mail Marketing jouw goudmijn voor business

E-mail marketing is belangrijker dan ooit. Met een slimme e-marketingstrategie haal je uit jouw bestaande netwerk via e-mail leads en conversies binnen. Jouw doelgroep is al warm, want ze zijn al bekend met jouw dienstverlening!

Relevantie en timing is key. Zo maak je het verschil. Stem met personalisatie en fantastische content jouw boodschap naadloos af op jouw doelgroep. 

Koppel data aan e-mailsoftware

Koppel jouw klantdata aan bestaande e-mailsoftware of marketing automation tools. Samen gaan we aan de slag om jouw e-maildatabase uit te breiden door e-mailadressen te verzamelen via content die relevant is voor jouw doelgroep. 

Liever meer verkeer naar je website met effectief geautomatiseerde e-mailcampagnes? We stimuleren conversies met ‘abandoned cart’-mails (bezoekers die het winkelmandje verlaten zonder af te rekenen) en A/B testen wat werkt.

Daniëlle Man

Daniëlle Man

Marketing Coördinator TKB

Professioneel, digital minded en fijn om mee samen te werken; dat is Converseon! Ik ben Converseon zeer dankbaar voor de ondersteuning en verfrissende ideeën.

Start met Marketing Automation

Marketing Automation is het gebruikmaken van verschillende geautomatiseerde systemen om leads/prospects aan je te binden en door de door jou gekozen customer journey heen te “helpen”. Dit wordt gedaan door op het juiste moment (ingegeven door verschillende triggers) informatie te sturen.

Om succes te boeken met marketing automation dien je je doelgroep persoonlijk aan te aanspreken en doelgericht aanbiedingen en informatie te sturen. Wij helpen je met de uitvoering van marketing automation!

* Wij werken zelf met Active Campaign / Mailblue, een van de meest geavanceerde oplossingen op het gebied van Marketing Automation. Daarnaast hebben we ervaring met HubSpot, Copernica, MailChimp en vele andere software leveranciers.

Waarom E-mail marketing & Marketing Automation?

  • Maak gebruik van de laatste technieken met marketing automation
  • Haal meer resultaat uit warme bezoekers
  • Gepersonaliseerde e-mails hebben een conversie van 50% !
  • Volgens Emerce heeft e-mail marketing een ROI van 3200% !
  • Meer leads, meer conversies, meer klanten
ASAP Methode

onze werkwijze: a.s.a.p resultaat

Wij zijn Converseon. Het is onze drijfveer om onze opdrachtgevers winstgevend te laten zijn. Met online marketing als belangrijkste middel zorgen wij voor resultaat. Van online leads naar business. Wij zorgen voor conversie met onze bewezen methode: A.S.A.P.

1
2
3
Analyse & Strategie
✔ Analyse door CampagneManagers!
✔ Analyse van de huidige kanalen
✔ Doelgroeponderzoek
✔ See-Think-Do-Act-Care campagnestrategie opzetten
Actieplan opzetten
✔ SMART KPI’s bepalen
✔ Configuratie van systemen
✔ Conversie-optimalisatie
✔ Meten van transacties
✔ Zorgen voor conversiedoelen
Plan uitvoeren
✔ Continu ontwikkelen
✔ Maandelijkse rapportage
✔ Datagedreven verbeteringen
✔ Transparante werkwijze
✔ Sturen op rendement

WERK WAAR WIJ TROTS OP ZIJN:

Roy de Meij, Campagne Manager

Roy de Meij, Campagne Manager

Met onze jarenlange ervaring in leadgeneratie en E-commerce weten wij hoe we voor grote en middelgrote bedrijven effectief campagnes kunnen inzetten. Praktisch en toepasbaar. Voor het uitvoeren van data gedreven campagnes hanteren we onze bewezen ASAP-methode om te komen tot resultaat. Continu in ontwikkeling, transparant en resultaat gedreven.

Aan de slag met Marketing Automation?