Skip to content

potentiële klanten tot achter de voordeur

De brug tussen

De filosofie van Converseon

Ons succes wordt bepaald door het succes van onze klanten

Wij zijn Converseon, online marketingbureau opgericht in 2018. Het is onze drijfveer om onze opdrachtgevers winstgevend te laten zijn. Met online marketing als belangrijkste middel zorgen wij voor resultaat. Van online leads naar business. Wij zijn succesvol als onze opdrachtgevers succesvol zijn. Wat is er nou mooier dan dat?

Converseon is een samenvoeging van de online marketing begrippen Conversie en SEO. Met conversie wordt bedoeld de bezoeker van een website over laten gaan tot een gewenste actie. SEO staat voor Search Engine Optimization, het verbeteren van de vindbaarheid via zoekmachines. Zorgen voor conversie is wat we doen:

  • Werven van nieuwe klanten en leadgeneratie
  • Een grotere naamsbekendheid / brand awareness
  • Zorgen voor een sterker merk
  • Creëren van thought leadership
  • Customer loyalty 
ASAP model

ONZE WERKWIJZE: A.S.A.P.

Wij zorgen voor conversie met onze bewezen methode: A.S.A.P. Met deze methode maken wij voor jou inzichtelijk wat online marketing campagnes opleveren, en zorgen we voor Return on Investment. Door steevast onze ASAP-methode te volgen maken wij online marketing inzichtelijk. Resultaat: een helder beeld van de huidige situatie, de mogelijkheden, een duidelijk plan van aanpak om groei en/of verbetering te realiseren, en een systematische uitvoering.

Over Arjen en Daan

Het praktisch en toepasbaar maken voor organisaties om online campagnes te voeren die zorgen voor meer klanten, een grotere naamsbekendheid en/of een toenemende stroom van het aantal leads en daarmee potentiële klanten.

Al tijdens het opzetten van de organisatie bleek dat het enthousiasme van Arjen en  Daan over sloeg op potentiële klanten.  Dit was voor hen het sein om een lang gekoesterde wens in vervulling te laten gaan: starten met de BV Converseon.

De oprichters van Converseon zijn Arjen de Groot (BSc SM&O, 1991) en Daan Boekhoorn (BSc CE, 1987). Arjen en Daan hebben beiden een marketing achtergrond. Na beiden aan de Hogeschool van Amsterdam gestudeerd te hebben, zijn zij zich gaan richten op het ontwikkelen van online gerelateerde software met beiden een passie voor online marketing.

Tijdens zijn werkzaamheden voor Esize heeft Daan Arjen gevraagd om de organisatie te ontwikkelen op het gebied van SEO, SEA en Conversie optimalisatie. Dit bleek de start van een succesvolle samenwerking. 

Specifieke online marketing campagnes werden opgezet gezamenlijk met het leadgeneratie team. Binnen enkele maanden werden significante resultaten geboekt en verbeteringen doorgevoerd. Dit brachten Arjen en Daan op het idee om de werkzaamheden tevens voor andere organisaties in te zetten. De kracht van de samenwerking zit in de combinatie van de beiden specialismen: Online Leadgeneratie & E-Commerce. De vertaling van techniek naar online verkoop.

Arjen de Groot

Arjen de Groot

Voor Arjen geldt dat hij na zijn opleiding Sports, Management & Ondernemen (SM&O) zich gespecialiseerd heeft in E-Commerce dienstverlening bij Salmon (voorheen Eperium). Gestart als online marketing specialist bij een Amsterdams evenementenbureau, is Arjen bij Salmon uitgegroeid tot een ervaren consultant bij verschillende grote e-commerce trajecten voor o.a. Sligro, Plus, Imbema, Isero en Copaco. Hij heeft zich kunnen ontpoppen tot een e-commerce specialist en als allround online marketeer.

Met zijn enthousiasme en know-how weet hij organisaties te inspireren en digitaliseren. Zijn specialismen liggen op het gebied van SEO, SEA, Google Analytics, Google tag manager, Conversieoptimalisatie (CRO) en websiteoptimalisaties.

Daan Boekhoorn

Daan Boekhoorn

Daan heeft na zijn opleiding Commerciële Economie in de afstudeerrichting 'Leiding Geven' en het Google Master traject aan de Competence Factory, voor diverse organisaties complexe sales trajecten begeleid bij SaaS-software dienstverleners en leiding gegeven aan sales- of marketing teams.

Na ruime werkervaring te hebben opgedaan in verschillende sales en marketing rollen, bedrijven opgericht te hebben en concepten te hebben ontwikkeld, is Daan zijn hart gevolgd om zich vol te storten op de online marketing en heeft hierin een team opgezet bij Esize.

De combinatie van (complexe) salestrajecten, leadgeneratie en online marketing vormt voor hem de basis om online marketing proposities effectief voor klanten in te kunnen zetten.

Waarom Converseon?

Fast like Google

Binnen no time helpen we jou op weg om de eerste stappen te zetten. Met quickwins zorgen we voor direct resultaat.

Educate with Competence Factory

Altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Onze trainers worden beoordeeld met gemiddeld een 9.3.

Apple Easy

Sit back and relax. Wij ontzorgen jouw organisatie van online marketingactiviteiten zodat jij je kan focussen op je core business.

Service like Coolblue

We schakelen snel en hebben korte lijnen. Geen poespas, maar straight to the point.

Team Converseon

Werken doen wij samen. Als team. Unieke koppen maken Converseon een unieke familie.
Huib van Santen

Huib van Santen

Directeur VAZO, Matching Affairs en 2Bemployable

Professioneel, direct contact en zorgvuldig. Converseon zorgt voor resultaat en denkt proactief met je mee.

Arjen de Groot, Co-Founder Converseon

Arjen de Groot, Co-Founder Converseon

Heb je vragen over onze diensten of ben je benieuwd naar een samenwerking met Converseon? Neem contact op via het formulier hiernaast en ik help je graag verder.

Waarmee kunnen we je helpen?